یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگشونوبلاگشون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

یسنا،حلماو محمدصدرا

11 ماهگی حلما 😘❤️

1395/6/9 16:21
نویسنده : مامان مریم
164 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

11 ماهگیت مبارک
عزیز ترینم 11 ماهه قشنگ از باتو بودن گذشت.قشنگترین لحظات عمر من تو این 11 ماه بود وجود نازنینه تو باعث شد که من به عشق برسم. و تو این 11 ماه فهمیدم که چقدر عشقه یه مادر به فرزندش میتونه بزرگ باشه بزرگتر از همه عشقهای دنیاوفقط یکماه مونده تا یکسال از اون روز قشنگ که خدای مهربون تو رو به من هدیه کرد. عزیزم میدونی چیه.همین الان قبل از اینکه نی نی وبلاگو باز کنم. رفتم فایل فیلمهای نوزادیتو باز کردم. و فیلمها رو دیدم حلما وای که چقدر کوچولو بودی یهو دلم خواست که بازم میشد برگردیم به اون روزا وبازم بغلت میکردم بازم بوست میکردم بازم بوت میکردم


حلما

پسندها (7)

نظرات (1)

مامان اعظممامان اعظم
29 آبان 99 22:07
عشقی به خدا قند نبات😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
مامان مریم
پاسخ
مرسی عمه مهربونم