یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگشونوبلاگشون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

یسنا،حلماو محمدصدرا

2 ماهگی محمدصدرا😘❤️

1395/11/30 21:55
نویسنده : مامان مریم
148 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

محمدصدرای نازنینم 2 ماهه که در کنار ماهستی و مامان و بابات در کنار تو خوشبخت ترینند. 2 ماهگیت مبارک .
عزیزدلم از داشتنت خیلی خوشحالم و خدارو شکر میکنم که تو رو به ما هدیه ️کرده عسلم این روزها حسابی عسل شدی ومامان دلش میخواد بخوردت. روزها دوست داری لالا کنی اما بعضی شبها دلت نمیخواد که بخوابی محمدصدرای 2 ماهه ی من دوستت دارم.سپری شدن دومین ماه از زندگیت مبارک انشالله که تمامی ماههاوسالها رو باموفقیت وشادی وسلامتی سپری کنی️️


محمدصدرا و محمدحسین(پسرعموعلی)

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

پسندها (8)

نظرات (2)

زینبزینب
4 آذر 99 11:44
ای جوووونم، به خودم رفته😂😂
مامان مریم
پاسخ
قربونت. خدا کنه عزیزم. من که آرزومه مثل شما هنرمند شه
زینبزینب
4 آذر 99 11:45
عزیییزمی😙😙😙