یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگشونوبلاگشون، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

یسنا،حلماو محمدصدرا

17 ماهگی حلما و 3 ماهگی محمدصدرا

1395/12/30 22:51
نویسنده : مامان مریم
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

17 ماهگیت
مبارک نازنینم دوستت دااااااااااااااااااااااااااااااااارم اما چند روزیه خیلی بهونه گیر شدی خیلی اذیت میکنی. همش لجبازی میکنی. گاهی اوقات جیغ میزنی و حتما همون کاری رو که میگی باید انجام بشه خیلی سعی میکنم که باهات کنار بیام اما واقعا بعضی اوقات از گریه هات که خیلی روی اعصابه از نق زدنات از غر غر هات از جیغ کشیدن از اینکه خیلی گیر میدی . و اخرش هم خودت نمیدونی چی میخوای و گریه کردنت برای چیه خسته میشم دخترکم گاهی اوقات عصبانی میشم و خودمو کنترل میکنم اما بعضی اوقاتم واقعا نمیتونم نه تنها من این روزها باباهم همش گلایه از این داره که شما چرا رفتارت اینطوری شده. واقعا نمیدونم برای چی و چرا این رفتارهارو میکنی همش دوست داری که کنارت باشم و باهات بازی کنم اصلا دوست نداری که تنهایی بازی کنی و تنهایی سرگزم بشی و یه جورایی خیلی خیلی بهم وابسته شدی
محمدصدرای نازنینم 3 ماهه که در کنار ماهستی و مامان و بابات در کنار تو خوشبخت ترینند.3 ماهگیت مبارک .
عزیزدلم از داشتنت خیلی خوشحالم و خدارو شکر میکنم که تو رو به ما هدیه ️کرده عسلم این روزها حسابی عسل شدی ومامان دلش میخواد بخوردت. محمدصدرای 3 ماهه ی من دوستت دارم.سپری شدن سومین ماه از زندگیت مبارک انشالله که تمامی ماههاوسالها رو باموفقیت وشادی وسلامتی سپری کنی️️


از سمت راست: حلما و محمدصدرا و یسنا️️

 
 
 
 
 
 
 
پسندها (8)

نظرات (1)

زینبزینب
4 آذر 99 11:45
فداااات شم شیرین زبونم ،تو خودتم عسلی😘😘😘
مامان مریم
پاسخ
😘😘😘