یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگشونوبلاگشون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

یسنا،حلماو محمدصدرا

19 ماهگی حلما 😘❤️

1396/2/9 9:32
نویسنده : مامان مریم
185 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

19 ماهگیت مبارک عشق کوچولوی مامان
عروسک نوزده ماهه ی مامان داری کم کم خانم میشی و من بزرگ شدنت خیلی حس میکنم. دیگه همه چیز برات قابل درکه. به حرفامون با دقت گوش میکنی و سعی میکنی منظورمونو بفهمی و واقعا هم ماشالله اینقدر باهوشی همه چیز رو خوب درک میکنی. شیرین زبونیات که خوردنی ترت میکنه و هر روز سعی میکنی که کلمه جدیدی یاد بگیری و بعد از ما تکرارش میکنی و هرچند همه رو غلط میگی ولی من با شنیدن هر یک از این کلمات انرژی تازه ای میگیرم و هر روز با در فشانی که میکنی یک کلمه به فرهنگ لغاتت اضافه میشه .
کلمه های خیلی قشنگی میگی که من الان حضور ذهن ندارم که برات بنویسم اما همین چند تایی که تو خاطرم هست رو برات میذارم عشقم
سه چرخت رو خیلی دوست داری و میری تو اتاقت و از من میخوای که بیارمش برات بیرون و میگیdakh یعنی چرخ و وقتی سوارش میشی من باید هولت بدم تا راه بری و خودت بلد نیستی که پا بزنی و در حال حرکت میگی ببو ببو ببووووو هوووووووووووو.

 

 
 
 
 
 
 
 
پسندها (7)

نظرات (1)

مامان اعظممامان اعظم
4 آذر 99 11:47
عاشقتم عزیز دلم😍😍😘😘😘😘😘
مامان مریم
پاسخ
فدات عزیزم😚😚