یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگشونوبلاگشون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

یسنا،حلماو محمدصدرا

26 ماهگی حلما 😘❤️

1396/9/9 11:54
نویسنده : مامان مریم
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام دختر یکی یدونه ی مامان.
26 ماهگیت مبارک نازگلم
این پست رو با مکالمه هر روز صبح بین من و تو شروع میکنم: هر روز صبح وقتی چشمهای قشنگتو باز میکنی میای صورت نرمتو بهم میچسبونی و میگی سبا /سلام/ منم بهت میگم سلام دخترم صبح بخیر شما هم بهم میگی صب بشر و بوست میکنم و میگم خوبی بعد شماهم میگی ایه و بعد تو ازم میپرسی هوبی و بوسم میکنی و میگی دوجولو و خودتو برام لوس میکنی
گاهی وقتا که من خوابالو هستم بهم میگی بیدا شو دیده پاشو صپونه بوشوریم/بیدار شو دیگه پاشو صبحونه بخوریم/ .

بعد از اینکه از خواب بیدار میشیم گاهی اوقات که دلت شیر بخواد بهم میگی مامان اول ایژه/به شیشه شیرت میگی/ اول صپونه. منظورت اینه که اول شیر بعدا صبحونه.

همینطور که تازه از خواب بیدار شدیم و شما تو بغلم هستی ازت میپرسم حالا صبحانه چی بخوریم. میگی نون دنیر/ پنیر/ گاهی وقتا بهت میگم دیروز نون و پنیر خوردیم امروز تخم مرغ بخوریم و شما هم با حالت اعتراض امیز میگی تو تو توخ /تخم مرغ/ نمیشام/نمیخوام/ با تو تو توخ عرم / با تخم مرغ قهرم/ نون دنیر هوبه/ خوبه/.
واااااااای که نمیدونی چه حس قشنگ و دلنشینی در کنار تو از خواب بیدار شدن بوسیدنت بغل کردنت و شیرین زبونیات.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 98 15:49
اخی چقد کوچولوووو😍😍😍😍😍❣❣❣❣
مامان مریم
پاسخ
فدات گلم ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
زینبزینب
4 آذر 99 12:11
خوشگلمممممم😍😍😙😙😙😙
مامان مریم
پاسخ
👄👄👄👄