یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
محمدصدرامحمدصدرا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگشونوبلاگشون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

یسنا،حلماو محمدصدرا

تاسوعا و عاشورا 1395😍 و 1 سالگی حلما😘

1395/7/22 21:12
نویسنده : مامان مریم
159 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عروسک قشنگم
1 سالگیت مبارک
دختر گلم یکساله که تو فرشته کوچولو شدی دختر ناز من و من شدم مامانت .یکساله که دنیا برام قشنگتر شده و تو شدی دنیای من یکساله که از مادر شدنم میگذره و تو شدی تمام هستی من.تمام وجود من. این یکساله قشنگ با تمام سختی ها و شیرینی هاش گذشت. سختی هایی برای شیر نخوردنت.برای نخوابیدنت مخصوصا تو دوران نوزادی و ...... و شرینی هایی که میشه گفت از هر عسلی شیرین تره. شیرینی اولین در اغوش گرفتنت اولین لبخندت شیرینی اولین سینه خیز رفتنت.شیرینی اولین 4 دست وپا رفتنت اولین مامان گفتنت و........ و شیرینی که الان یه هفته ای میشه که حسش کردم و واقعا شیرینه و اونم وقتیه که صورتتو به صورتم میچسبونی و لبهاتو به لپم و بوسم میکنی و منو به یه دنیای دیگه میبری دخترکم چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که اولین پست به دنیا اومدنت رو گذاشتم
انگار همین دیروز بود که عکسهای نوزادیت رو گذاشتم . و اما الان دارم از یکسالگیت مینویسم. عزیز دلم خدارو همیشه شاکرم بخاطر همچنین نعمتی و هدیه ای که به ما داده
امیدوارم که در زندگیت همیشه موفق و سلامت باشی عزیز دلم. . امروز یکسال میشه که از اون روز قشنگ گذشت.


یسنا

 

 


حلما

 

 


از سمت راست : یگانه(دخترعمو علی) وزهرا(دخترعمو ابوالفضل) و فاطمه(دخترعمو ابوالفضل) و یسنا و ریحانه(دخترعمو علی)

 

 

 


یسنا و زهرا(دختر عمو ابوالفضل) سوار براسب

 

 

 

 

 


حلما و معصومه جون(دخترعمه ی بابایی)

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

پسندها (8)

نظرات (1)

زینبزینب
29 آبان 99 22:08
تولدت مبارک ایشالا همیشه شاد باشی عزیز دلم😙😙😙
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم